Αρχική ΠροτάσειςΟικογενειακά Ταξίδια Ταξιδεύουμε στα Γιάννενα

Ταξιδεύουμε στα Γιάννενα

από kmir

Δεν ξέρω γιατί αλλά για Τρίτη συνεχόμενη χρονιά περίμενα με αγωνία την καθιερωμένη εκδρομή του Σεπτεμβρίου για δύο κυρίως λόγους.

Ο πρώτος είναι γιατί συμμετέχουν συνάδελφοι φαρμακοποιοί από όλη την Ελλάδα με τις οικογένειες τους και ο δεύτερος γιατί την οργάνωση αναλαμβάνει το «ΕΥ ΖΗΝ ACTIVE» που ο Νίκος και η καλά εκπαιδευμένη ομάδα του, εγγυώνται αλησμόνητες ημέρες. Έχει μεγάλη πλάκα ο τρόπος που ενημερώνουν για την κράτηση του ξενοδοχείου, στους φαρμακοποιούς ρωτούν: «Το όνομα της συζύγου σας»;, ενώ στους γιατρούς αλλάζει η ερώτηση: «το όνομα της συνοδού σας»;

Ο Αλή Πασάς και οι σαράντα κλέφτες

Του Παναγιώτη Ντάβου, φαρμακοποιού

Το ταξίδι μας ήταν προγραμματισμένο για τα Γιάννενα, εγώ με την οικογένεια μου ξεκίνησα οδικώς για να έχω λίγο περισσότερο χρόνο και να κλέψω μία ημέρα για να δω πώς είναι βρέ παιδί μου και τα Τζουμέρκα. Ο δρόμος ως γνωστόν από το Ρίο μέχρι την Αμφιλοχία είναι εξαιρετικά επικίνδυνος και γεμάτος ραντάρ, εκτός από 40 χιλιόμετρα καλό αυτοκινητόδρομο, που έχει καταντήσει σαν το γεφύρι της Άρτας, ποτέ δεν τελειώνει. Λίγο μετά το περίφημο Γεφύρι της Άρτας βγαίνουμε δεξιά και παίρνουμε τον δρόμο για τα Τζουμέρκα, η διαδρομή είναι παραμυθένια, μέσα στο πράσινο και σε νερά που τρέχουν από παντού.

Φτάνουμε στην Πλάκα και περνάμε πάνω από τον ποταμό Άραχθο, που μπορεί κανείς να ασκήσει διάφορα αθλήματα με την βοήθεια οργανωμένων γραφείων με εκπαιδευτές που υπάρχουν εκεί, και παίρνουμε τον δρόμο για τα Άγναντα. Μετά από 15 περίπου χιλιόμετρα φτάνουμε σε ένα πανέμορφο χωριό με το όνομα Καταρράκτης πνιγμένο στο πράσινο με πέτρινους δρόμους και με δύο υπέροχους Καταρράκτες να σχίζουν τα άγρια και πανύψηλα βουνά τροφοδοτώντας με νερό την περιοχή και θέαμα τους επισκέπτες. Το χωριό έχει λίγους μόνιμους κατοίκους με δύο εξαιρετικούς ξενώνες και καλό φαγητό. Υπάρχει και η δυνατότητα να φιλοξενηθεί κανείς και στο Δασικό χωριό όπου φιλανδικά σπίτια φτιαγμένα από κορμούς δέντρων περιμένουν τους πιο απαιτητικούς και κυρίως οικογένειες.

Το επόμενο πρωί επισκεφτήκαμε το μοναστήρι της Αγίας Αικατερίνης που χτίστηκε το 1807 και αγναντεύει το χωριό από ψηλά, και πήραμε τον εσωτερικό δρόμο για τα Γιάννενα. Μετά από μιάμιση ώρα ακόμα καλύτερη διαδρομή αλλά με καταρρακτώδη βροχή φτάνουμε κατά το μεσημέρι στα βροχερά και μέσα στη ομίχλη Γιάννενα . Το ξενοδοχείο μας ήταν πάνω στην λίμνη, αλλά η ομίχλη …..

Μεσημέρι λοιπόν και επειδή το φαγητό είναι μία κακή συνήθεια που δεν κόβεται ρωτώντας κατευθυνόμαστε στον ναυτικό όμιλο, όπου απολαύσαμε ένα λουκούλλειο και εξαιρετικής γεύσεως και ποιότητας γεύμα. Εν τω μεταξύ είχαν φτάσει τα πούλμαν από την Αθήνα και από την Θεσσαλονίκη. Ο καιρός είχε καλυτερεύσει και βρήκαμε την ευκαιρία να ακολουθήσουμε το πρόγραμμα της εκδρομής. Επιβιβαστήκαμε σε ένα από τα καραβάκια της λίμνης και μετά από μια μικρή βόλτα σ αυτήν φτάσαμε στο νησάκι του Αλή Πασά.

Οι περισσότεροι κάνανε βόλτα στα σοκάκια μέχρι το παλάτι του Πασά και όσοι γεννηθήκαμε κουρασμένοι απολαύσαμε απογευματινό καφεδάκι ανάμεσα στα πολυάριθμα καταστήματα που προσφέρουν μεθυστικά εδέσματα από κάθε λογής ψάρια της λίμνης που βρίσκονται μέσα σε μικρά ενυδρία. Κατά την επιστροφή μας ο χωνευτικός αέρας της λίμνης βοήθησε ώστε να έχουμε όρεξη κατά την βραδινή συναγωγή στην ταβέρνα Φίλιππας. Τα εδέσματα κυρίως κρεατικά σχάρας ξάπλωσαν στα μεγάλα τραπέζια που είχαν στηθεί για να μας υποδεχτούν, ήπιαμε και μερικά καραφάκια τσίπουρο και κατευθείαν για ύπνο, εκτός από μερικούς τολμηρούς που συνέχισαν στα μπαράκια δίπλα στο κάστρο.

Δειτε επισης...

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την βελτιστοποίηση της πλοήγησής σας. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα