Αρχική Ειμαι Μαμά & ΓυναίκαΣεξουαλικότητα Restart στη λίμπιντο

Restart στη λίμπιντο

από kmir

limbidosΤο πλάνο των τριών σημείων

Η χαμένη σεξουαλικότητα δεν θα βρεθεί αν αντικαταστήσουμε τα γαλάζια βαμβακερά μας εσώρουχα με κόκκινα σατέν, αν καταφύγουμε στα αντικαταθλιπτικά ή αν βρούμε ένα νεότερο σύντροφο. Το πρόβλημα εντοπίζεται περισσότερο στο σώμα παρά στο μυαλό μας. Τα τρία στάδια του πλάνου το οποίο προτείνει η Τζέιμς είναι τα εξής:

Βήμα πρώτο: Ερωτισμός στο πιάτο

«Ξεχάστε τα τακούνια-στιλέτο και το Viagra και κάντε μια βόλτα από το μανάβικο της γειτονιάς σας», σημειώνει η συγγραφέας για να τονίσει τη σημασία που παίζει η σωστή διατροφή στη σεξουαλική μας διάθεση. Ισορροπήστε τις ορμόνες σας με τροφές που:

– Είναι πλούσιες σε φυτοοιστρογόνα, ουσίες δηλαδή που μιμούνται τη δράση των οιστρογόνων και κρατούν τα τελευταία σε ισορροπία. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται προϊόντα σόγιας, σπόροι κολοκύθας και παπαρούνας, ηλιόσποροι, λιναρόσποροι, βρόμη, κριθάρι, σίκαλη, μούρα, σταυροειδή λαχανικά (μπρόκολο, σπαράγγια, κουνουπίδι, σπανάκι, εσπεριδοειδή, αλλά και τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες).

– Αυξάνουν την τεστοστερόνη και είναι πλούσιες σε ψευδάργυρο, όπως συκώτι, στρείδια, μοσχάρι, γαρίδες, ξηροί καρποί, τόφου, φιστίκια και φιστικοβούτυρο, φακές, γιαούρτι και γάλα. Επίσης τρόφιμα που περιέχουν υψηλές ποσότητες ω-3 και ω-6 λιπαρών, όπως δημητριακά, αυγά, ψωμί ολικής αλέσεως, λιναρόσπορος, ελιές, αβοκάντο, αμύγδαλα, σησαμέλαιο, φιστίκια Αιγίνης, σπόροι μουστάρδας, σολομός, σαρδέλες, αντζούγιες, τόνος κ.λπ. Και τέλος ασπράδια αυγών, πλήρες γάλα και μουρουνέλαιο, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνη Α.

– Περιέχουν το αμινοξύ L-αργινίνη, το οποίο συμβάλλει στην αιμάτωση του κόλπου. Ανάμεσά τους είναι οι ξηροί καρποί, βρόμη, τόνος σε κονσέρβα, μπακαλιάρος, ξερά φασόλια, γαρίδες, σκόρδο, αυγά, πράσινα λαχανικά και μαύρη σοκολάτα.

– Είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικές ουσίες που επίσης βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος και την ποιότητα της σεξουαλικής ζωής: μαύρη σοκολάτα, κόκκινο κρασί, μαύρο τσάι, καφές.

Επίσης σημαντικό είναι να γνωρίζετε πως:

-Πιπέρι καγιέν, τζίντζερ και σκόρδο κάνουν το αίμα να κυκλοφορεί πιο γρήγορα.

-Οχτώ με δέκα ποτήρια νερό καθημερινά κρατούν τις ορμόνες στα φυσιολογικά επίπεδα.

-Καλό είναι να αποφύγετε περισσότερα από δύο φλιτζάνια καφέ και πάνω από ένα ποτήρι κρασί τη μέρα, αφού η υπερκατανάλωσή τους ρίχνει τις αποδόσεις μας…

Βήμα δεύτερο: Από το φαρμακείο στην αγκαλιά της φύσης

Οι βιοπανομοιότυπες ορμόνες: Ο Σ.Γ. Ράντολφ (ή Ράντι), γιατρός εξειδικευμένος στις βιοπανομοιότυπες ορμόνες και συνεργάτης της Τζέιμς για πολλά χρόνια, χρησιμοποιεί πάνω από μία δεκαετία τη Θεραπεία Αποκατάστασης με Βιοπανομοιότυπες ορμόνες σε ασθενείς του που αντιμετωπίζουν σεξουαλικές δυσλειτουργίες κάθε είδους. Μάλιστα το 92% αυτών, έπειτα από τρεις μήνες θεραπείας, δήλωσε ότι η σεξουαλική του επιθυμία είχε αποκατασταθεί πλήρως. Ο Ράντι κατέληξε στις παραπάνω, αφού πρώτα δοκίμασε τις συνθετικές ορμόνες και διαπίστωσε ότι οι τελευταίες προκαλούσαν παρενέργειες στους ασθενείς του όπως αύξηση βάρους, μειωμένη λίμπιντο κ.α. Τι ακριβώς είναι οι βιοπανομοιότυπες ορμόνες και ποια η διαφορά τους από τις συνθετικές; Πρόκειται για εκείνες που παρασκευάζονται στο εργαστήριο από φυτικά μόρια τα οποία ονομάζονται διοσγενίνες και προέρχονται από το μεξικανικό άγριο γιαμ και τη σόγια. Είναι τεχνητές και έχουν ακριβώς την ίδια μοριακή δομή με εκείνες που παράγει το σώμα μας, γι’ αυτό και δεν έχουν παρενέργειες. Σκοπός τους είναι να αντικαθιστούν τις ορμόνες που είναι σε έλλειψη αποκαθιστώντας έτσι την ισορροπία στον οργανισμό. Το ποιες βιοπανομοιότυπες είναι κατάλληλες για κάθε περίπτωση έχει να κάνει με τις ανάγκες κάθε οργανισμού. Ένας από τους σίγουρους παίκτες όμως είναι η βιοπανομοιότυπη προγεστερόνη, αφού είναι η πρώτη που με το πέρασμα του χρόνου φθίνει φυσιολογικά. Η προγεστερόνη, εκτός του ότι μας… ανοίγει την όρεξη, φτιάχνει τη διάθεση, μειώνει τα πρώτα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης και ρυθμίζει τη λειτουργία της καρδιάς και του νευρικού συστήματος. Έρευνες έχουν δείξει επίσης ότι ενδέχεται να μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού κατά 10%. Από την άλλη πλευρά, όσο οι γυναίκες βαδίζουν προς την εμμηνόπαυση, τα επίπεδα των οιστρογόνων πέφτουν παρασύροντας μαζί τους και τη διάθεση για σεξ. Η βιοπανομοιότυπη οιστριόλη, πέρα από το ότι επαναφέρει τα οιστρογόνα σε νορμάλ επίπεδα, ανεβάζει τη λίμπιντο και βελτιώνει την υγεία της καρδιάς και του εγκεφάλου. Σε κάθε περίπτωση όμως θα πρέπει να συμβουλευτούμε το γιατρό μας, ο οποίος, ύστερα από τις κατάλληλες εξετάσεις, θα αναλύσει το ορμονικό προφίλ μας και θα εντοπίσει την ακριβή δοσολογία βιοπανομοιότυπων ορμονών που έχει ανάγκη το σώμα μας. Αυτό όμως που τονίζει η ειδικός είναι ότι συνήθως βιοπανομοιότυπη προγεστερόνη και οιστρογόνα θα πρέπει να λαμβάνονται παράλληλα για να διατηρείται ισορροπία στον οργανισμό. Τέλος άλλη μια ορμόνη που μας απογειώνει ερωτικά και ωφελεί την υγεία μας είναι η DHEA (διϋδροεπιανδροστερόνη), η λεγόμενη και ορμόνη της νεότητας, η λήψη της οποίας πρέπει να εξετάζεται, σε συνάρτηση με την τεστοστερόνη και τα οιστρογόνα, πάντα από κάποιο γιατρό.

Αν θέλετε να μειώσετε τα επίπεδα των οιστρογόνων, δοκιμάστε:

1. Chaste berries (μούρα λυγαριάς): Ανεβάζουν τα επίπεδα της προγεστερόνης και τονώνουν αισθητά τη λίμπιντο.

2. Άλας ασβεστίου: Προκαλεί το σώμα να αποβάλει την περιττή ποσότητα οιστρογόνων και βοηθά στην ορμονική ισορροπία.

3. Διινδολυμεθάνιο: Βρίσκεται στα σταυροειδή λαχανικά, προωθεί το μεταβολισμό των οιστρογόνων και μειώνει τα προεμμηνορροϊκά συμπτώματα.

Αν θέλετε να αυξήσετε τα επίπεδα των οιστρογόνων, δοκιμάστε:

4. Σιμιφούγκα (Βlack Cohosh): Πρόκειται για ένα αιωνόβιο φυτό της Β. Αμερικής. Σύμφωνα με μελέτες, είναι αποτελεσματικό ως εναλλακτική στις συνθετικές ορμόνες.

5. Dong Quai (κινέζικη αγγελική): Δημοφιλής στην κινεζική ιατρική, χρησιμοποιείται για πόνους περιόδου, πονοκεφάλους, αλλά και έλλειψη ενέργειας.

6. Κόκκινο τριφύλλι (Red Clover): Έρευνες έχουν δείξει ότι αποτελεί φυσικό τρόπο για την αύξηση των οιστρογόνων.

Βήμα τρίτο: Move it

Σύμφωνα με έρευνα της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ, η άσκηση λειτουργεί σαν ρυθμιστής όλων των ορμονών. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της προπόνησης, απελευθερώνται ενδορφίνες, φυσικά οπιοειδή τα οποία απογειώνουν τη διάθεση και την επιθυμία για σεξ. Άλλωστε, βάσει επιστημονικών μελετών, οι γυναίκες που αθλούνται τακτικά διεγείρονται και ικανοποιούνται πιο εύκολα.

1. Ενδυναμώστε τον κορμό σας: Έτσι θα μπορείτε να ελέγχετε καλύτερα τις κινήσεις του σώματός σας κατά τη διάρκεια της ερωτικής επαφής, ενώ ένας δυνατός κορμός στηρίζει καλύτερα την περιοχή της πυέλου. Ιδανικές ασκήσεις για αυτό το μέρος του σώματος είναι τα πουσάπ, οι κοιλιακοί και τα ροκανίσματα. 2. Παρατείνετε την αντοχή σας: Κάποιες ανάσες παραπάνω σίγουρα είναι χρήσιμες στις… δύσκολες στιγμές. Οι καρδιαγγειακές ασκήσεις είναι το κλειδί. Τουλάχιστον μισή ώρα τη μέρα περπάτημα, τζόγκινγκ, κολύμπι, χορός ή αεροβική, πέντε φορές την εβδομάδα, θα ενισχύσουν τις σεξουαλικές αντοχές σας… 3. Αυξήστε την ευελιξία σας: Αυτό είναι το διαβατήριό σας για… ευφάνταστες στάσεις. Οι ασκήσεις στρέτσινγκ θα σας βοηθήσουν να βρείτε τη χαμένη ευελιξία σας, ενώ τα μαθήματα γιόγκα θα κάνουν το σώμα σας να υπακούει στις προσταγές σας, χωρίς κόπο και πόνο.

Πηγή: www.elle.gr

Δειτε επισης...

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την βελτιστοποίηση της πλοήγησής σας. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Προστασίας Δεδομένων & Cookies