Αρχική Παιδί 2-6Διατροφή 10 κανόνες για τη διατροφή των παιδιών!

10 κανόνες για τη διατροφή των παιδιών!

από kmir

Diatrofi gia ygii paidia OKΟι κανόνες για την υγιεινή διατροφή των παιδιών είναι απλοί. Εσείς δεν έχετε παρά να τους ακολουθήσετε!

Της Ευγενίας Καράμπελα, παιδιάτρου, www.paidiatros.eu

1) Βάλτε στην καθημερινή τους διατροφή τα φρούτα και τα λαχανικά (1 ποτήρι χυμό, ένα μπολ φρουτόκρεμα ή φρουτοσαλάτα, 3 κουταλιές σούπας λαχανικά μαγειρεμένα ή σαλάτα κι ένα φρούτο είναι απαραίτητα να καταναλώνονται κάθε μέρα από τα παιδιά).

2) Αποφύγετε να τρώνε κόκκινο κρέας πάνω από 2 φορές την εβδομάδα, προτιμήστε το λευκό κρέας όπως κοτόπουλο και γαλοπούλα.

3) Μαγειρεύετε πάντοτε με ελαιόλαδο.

4) Δώστε τους να καταναλώνουν άπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως light τυρί και γάλα(σε παιδιά πάνω από 2 ετών).

5) Το ψάρι είναι απαραίτητο στην διατροφή τους 2 φορές την εβδομάδα, μια φορά την εβδομάδα μπορούν να καταναλώσουν λιπαρό ψάρι όπως σκουμπρί ή σολομό που είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα.

6) Αποφύγετε τα τηγανιτά, τα αλμυρά και τα γλυκά.

7) Μην τους δίνετε τροφές που περιέχουν συντηρητικά και χρωστικές.

8) Μην παραλείπετε γεύματα, τηρείτε το πρόγραμμα των 5 γευμάτων την ημέρα, με το βραδινό να είναι το ελαφρύτερο γεύμα.

9)Μην τα επιβραβεύετε ποτέ με προσφορά φαγητού, μάθετέ τα να μην τρώνε βιαστικά και να μασάνε καλά.

10) Τέλος πολύ σημαντικό είναι να καταναλώνουν πολλά υγρά, κυρίως νερό.

Δειτε επισης...

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την βελτιστοποίηση της πλοήγησής σας. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Προστασίας Δεδομένων & Cookies